Загадчык
Алексяевіч Наталля Мікалаеўна
Ажыццяўляе кіраўніцтва дзейнасцю ўстановы дашкольнай адукацыі на аснове
заканадаўчых і нарматыўных актаў.
У адпаведнасці са штатным раскладам падбірае, прымае на працу супрацоўнікаў
установы дашкольнай адукацыі. Прымае меры па паляпшэнні ўмоў жыцця і выхавання
дзяцей, вырашэнні пытанняў, звязаных з сацыяльным развіццём установы, яе
педагагічнай, фінансавай, арганізацыйна-гаспадарчай дзейнасцю.
Намеснік загадчыка па асноўнай дзейнасці
Кавенькіна Наталля Іванаўна
Аналізуе стан метадычнай работы і адукацыйнага працэсу, распрацоўвае прапановы
і рэкамендацыі па павышэнні іх эфектыўнасці. Аказвае неабходную кансультатыўную
дапамогу педагагічным работнікам у ажыццяўленні іх дзейнасці, практычным
выкарыстанні форм і метадаў выхавання і навучання. Вядзе ўсталяваную планавальную
і справаздачную дакументацыю. Арганізуе асветніцкую працу для бацькоў.
Педагог-псіхолаг
Бандалетава Ірына Мікалаеўна
Ажыццяўляе прафесійную дзейнасць, накіраваную на захаванне псіхічнага і
сацыяльнага дабрабыту выхаванцаў. Аказвае дапамогу дзецям, бацькам, калектыву
ўстановы дашкольнай адукацыі ў вырашэнні канкрэтных праблем. Вызначае ступень
праблем дзіцяці, праводзіць псіхолага-педагагічную карэкцыю. Садзейнічае ахове
правоў асобы ў адпаведнасці з нарматыўнымі прававымі актамі Рэспублікі Беларусь.
Музычныя кіраўнікі
Цярэшчанка Аксана Мікалаеўна
Арэхава Кацярына Ігараўна
Арганізуюць і ажыццяўляюць педагагічную дзейнасць пры рэалізацыі адукацыйных
праграм дашкольнай адукацыі, праграм выхавання з навучэнцамі ў частцы эстэтычнай
і музычнай адукацыі. Развіваюць музычныя здольнасці навучэнцаў з улікам іх
індывідуальнасці, схільнасці да пэўных відаў музычнай дзейнасці, далучаюць іх да
нацыянальнай культуры, яе традыцый, а таксама да культуры і традыцый іншых
народаў, якія пражываюць на тэрыторыі Рэспублікі Беларусь. Ствараюць спрыяльныя
ўмовы для развіцця дзіцячай творчасці.
Настаўнікі-дэфектолагі
Ханяк Ала Віктараўна
Будзёная Вольга Сяргееўна
Данільчанка Кацярына Мікалаеўна
Выяўляюць дзяцей з парушэннямі ў развіцці, праводзяць іх паглыбленае
абследаванне з мэтай вызначэння структурна-функцыянальнага парушэння. Рэкамендуюць
аптымальныя ўмовы навучання і выхавання дзяцей з асаблівасцямі псіхафізічнага
развіцця, ствараюць банк даных, прасочваюць развіццё кожнага дзіцяці. Праводзяць
групавыя і індывідуальныя заняткі па выпраўленні адхіленняў у развіцці гаворкі.
Вядуць сістэматычную работу з бацькамі, далучаючы іх да вырашэння рэабілітацыйных
карэкцыйна-педагагічных задач навучання і выхавання дзяцей.
Кіраўнікі фізічнага выхавання
Манькоў Уладзімір Аляксеевіч
Рафальская Ірына Віктараўна
Майсеенка Ніна Міхайлаўна
Праводзяць навучальныя заняткі ў адпаведнасці з вучэбнай праграмай і з
улікам узроставых асаблівасцей дзяцей і ўзроставага складу групы. Арганізуюць
папярэднюю работу з бацькамі па падрыхтоўцы дзяцей да заняткаў. Аказваюць дзецям
дапамогу пры выкананні практыкаванняў, прывучаюць іх да строгага выканання
патрабаванняў гігіены.
Выхавальнікі дашкольнай адукацыі
Плануюць, арганізуюць і праводзяць выхаваўчую, адукацыйную і аздараўленчую
работу, накіраваную на рознабаковае развіццё асобы дзіцяці ў адпаведнасці з яго
ўзроставымі і індывідуальнымі магчымасцямі, здольнасцямі і патрэбнасцямі.
Ажыццяўляюць дыферэнцыраваны падыход у рабоце з дзецьмі, у тым ліку з
асаблівасцямі псіхафізічнага развіцця, фарміруюць іх маральныя нормы, самаацэнку,
міжасобасныя адносіны, набыццё імі сацыяльнага вопыту. Спрыяюць стварэнню ў групе
добразычлівага, спрыяльнага мікраклімату для праяўлення творчых здольнасцей
выхаванцаў.